Persocom för halloween!



  • En änkel utklädnad för halloween är så klart persocom!!! (En persocom är en dator i mensklig form från animen Chobits) Man behöver igentligen inga speciella kläder, utan öronen är det som räcknas. Här åvan finns två olicka mallar för öronen (Jag föredrar den översta!) Om man vill printa dem måste man nog förstora dem lite men det beror nog på vilkenslags daton man har. Om man välder de nedre öronen finns det ett klipp på youtube hur man gör! Klicka här! När jag får runt 100 besökare per dag kommer jag även att säja eller tävla ut kitt för att göra persocom öron. Om ni undrar har jag runt 50 - 70 besökare per dag!

    Saker man behöver:
  • Penna
  • Sax
  • Färgat papper eller ett tunt skumgummi material
  • Lim
  • Hårband

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anime fan#1

Åhh, mina öron blev super söta. Tack för tipset!!!

2010-11-05 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0