Young Justice


Av de 16 (dan jag la ut det inlägget var det 65 personer som gick in och bara 16 skrev något jag måste vara hatad eller nått men jag kan väll också att att många inte läste inlägget heller när det såg superhjältar på bilden.) personer som rösta var alternativ 1 det mest populära så det här blir mitt första inlägg om en superhjälte serie.

Young Justice
handlar om 6 sidekicks till olika superhjälrar som startat ett eget team. (Från vänster till höger(börgar på den över raden och tar sedan den undre)) är det Robin, Superboy, miss Martain, Artemis, Aqua lad och KidFlash.

Jag älskar Young Justice den är rolig och innehåller tonårsproblem men även fartfyllda äventyr.

Kommentarer
Postat av: Klara

I love you Young Justice

2011-07-23 @ 02:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0