Air

Yukito Kunisaki är på en resa, han söker en tjej med vingar som flyger i skyn. Under resan, stannar han i en liten stad och försöker tjäna lite pengar. Där träffar han en underlig flicka vid namn Misuzu. Misuzu gör snabbt Yukito hennes vän och uppmanar honom att stanna hos henne. Yukito beslutar att stanna i den lilla staden för ett litet tag och fortsätta söka efter den bevingade flickan, hans mor hade talat om, senare.

Jag trodde aldrig att jag skulle se Air och jag måste erkänna att den var bättre än vad jag trodde. Den är romantisk och dramatisk med både naturliga och onaturliga företeelser. Den är 13 episoder lång och finns på både japanska och engelska.

och kom ihåg döm inte en anime efter första avsnittet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0