Soul Eater


Om man aldrig har sett anime förut är Soul eater en bra anime att börja med. Den har liksom lite av allt dessutom är den rolig. Den handlar om Maka, Soul, BlackStar, Tsubaki, Death the kid, Lizz och Patty.Som dår på skolan DWMA (Death Weapon n' Maister Academy).  Den är 52 episoder lång  och finns både på japanskt och engelskt tal. den här serien föredrar jag verkligen på engelska deras japanska röster passar inte till karaktärerna.

Och kom ihåg döm aldrig en serie efter första avsnittet!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Soul eater är så sjukt bra! Jag var ganska skeptisk när jag bestämde mig för att titta på den, men sen var den så bra att jag fortsatte! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0